Valitse maa, johon lähetys toimitetaan
Käytämme evästeitä varmistaaksemme sivustomme toimivuuden. Kun annat suostumuksesi, käytämme evästeitä analysoimaan liikennettä ja personoimaan mainontaa kolmannen osapuolen mainosalustoilla, aina tietosuojakäytännön sääntöjen mukaisesti.
Sitoumuksemme ei pääty toimitettuihin tavaroihin
Hyvin harvat verkkokaupat voivat ylpeillä valtuutetun huoltokeskuksen eduilla. Me Muzikerissa haluamme, että asiakkaamme tuntevat palvelumme laadun heti ensimmäisestä yhteydenotosta lähtien ja että tämä myönteinen kokemus säilyy seuraavina vuosina. Sitoumuksemme ei pääty ostohetkeen. Tiedämme, että pysyvän vaikutelman jättäminen ei tarkoita vain sitä, että tarjoamme laajan valikoiman laadukkaita tavaroita useisiin vapaa-ajan aktiviteetteihin kohtuulliseen hintaan, että kommunikoimme nopeasti ja pystymme neuvomaan asiakkaitamme 26 EU-maassa tai että mahdollistamme turvallisen ja saumattoman maksamisen ja toimitamme tavarat ajallaan. Voimme huolehtia asiakkaistamme myös oston jälkeen, emmekä jätä heitä pulaan, jos jokin menee pieleen.
Korvauskeskuksellamme on oma valtuutettu korjauspalvelu, joka pystyy tekemään nopeat ja ammattitaitoiset korjaukset. Jotta voimme täyttää sitoumuksemme koko takuuajan ja tuotteen elinkaaren ilman aiheetonta viivytystä, meillä on oma tiimimme, joka koostuu kokeneista ammattitaitoisista korjaajista, sähköasentajista ja testaajista. Palvelumme on valtuutettu korjaamaan yli 30 tunnettua merkkiä. Teemme yhteistyötä myös muiden valtuutettujen palveluiden kanssa yli 160 tuotemerkin osalta. Voit luottaa kokemukseemme!
Myymme vain korkealaatuisia tuotteita, joista useimmat tarkastetaan ennen jakelukeskuksestamme lähettämistä. Jos kuitenkin parhaista yrityksistämme huolimatta ostetussa tuotteessa ilmenee jokin vika, sinulla on oikeus vaatia takuuta.
Miten avaan korvaushakemuksen?