Valitse maa, johon lähetys toimitetaan

Korvausvaatimukset

Valitse reklamaatiotyyppi sen mukaan, millainen ongelma sinulla on tuotteen kanssa. Lomakkeen täyttämisen jälkeen saat vahvistuksen sähköpostitse. Tulosta tämä ja laita se pakkaukseen yhdessä reklamoimasi tuotteen kanssa. Kun vastaanotamme reklamoidun tavaran, pystymme heti tunnistamaan, mistä on kyse ja mitä meidän pitäisi tehdä. Näin se säästää paljon aikaa.
Se on vielä helpompaa niille asiakkaille, jotka olivat kirjautuneet asiakastililleen tilatessaan tavaroita. Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi, ja löydät tavarat, joista haluat valittaa, Business Agenda -osiosta. Täällä voit tehdä uuden korvaushakemuksen ja täyttää vain muutamia tietoja. Kaikki muu täytetään valmiiksi.

Haluan tehdä korvaushakemuksen


Voit myös tehdä reklamaation missä tahansa Muziker-myymälässä, josta on mahdollista saada uudet tuotteet reklamoitujen tilalle, mikäli tuotteet on ostettu kyseisestä myymälästä. Toinen vaihtoehto on tehdä valitus sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Vastauksena pyyntöösi saat ohjeet siitä, miten toimia. Yksityiskohtaiset takuuehdot on Takuukäytäntö kuluttajille ja Takuukäytäntö liiketoimintayksiköille.