Valitse maa, johon lähetys toimitetaan
Käytämme evästeitä varmistaaksemme sivustomme toimivuuden. Kun annat suostumuksesi, käytämme evästeitä analysoimaan liikennettä ja personoimaan mainontaa kolmannen osapuolen mainosalustoilla, aina tietosuojakäytännön sääntöjen mukaisesti.
Kuljetusyritykset ovat vastuussa siitä, että tavarat toimitetaan vahingoittumattomina. Tietyissä tapauksissa niiden vastuuta on rajoitettu kansainvälisillä sopimuksilla. Tämä tarkoittaa, että se ei kata esimerkiksi lähetyksen vahingoittumista tai tuhoutumista luonnonkatastrofin seurauksena. Näissä tapauksissa valituksen käsittely voi kestää useita viikkoja. Käyttämällä toimitusvakuutuspalveluamme asiakas voi varmistaa, että reklamaatioiden käsittely on sujuvaa, vaivatonta ja nopeutettua ja että hän saa mahdollisen korvauksen ostamilleen tavaroille aiheutuneista vahingoista edellä mainittujen tapahtumien sattuessa.
Lähetyksen vakuutus kattaa lähetyksen vahingoittumisen tai tuhoutumisen sen kuljetuksen aikana siitä hetkestä, kun lähetys lastataan sopimuksessa määriteltyyn kuljetusvälineeseen, siihen hetkeen, kun kuljetettu lähetys puretaan ja luovutetaan vastaanottajalle tai muulle vastaanottajan valtuuttamalle henkilölle. Jos lähetys noudetaan henkilökohtaisesti jossakin myyjän tai kuriiripalvelun noutopaikassa, toimituksen ajankohtana pidetään sitä, kun vastaanottaja noutaa lähetyksen. Jos lähetys on jaettu yksittäisiin osiin kuljetusta varten, vakuutusturva koskee kutakin lähetyksen osaa erikseen.
Kuljetusvakuutuspalvelun ansiosta asiakas voi nopeuttaa reklamaatioprosessia. Asiakas on velvollinen viimeistään 24 tunnin kuluessa tavaran vastaanottamisesta ilmoittamaan Muzikerille kaikista lähetyksen vaurioista tai tuhoutumisesta. Tavaroiden vaurioitumista koskevia tietoja on täydennettävä valokuvalla, jossa vaurioituneet tavarat näkyvät. Muziker järjestää tämän jälkeen vahingoittuneiden tavaroiden noutamisen ja palautuskuljetuksen kuriiripalvelun välityksellä (Muziker maksaa kustannukset). Tavaroiden vastaanottamisen jälkeen Muziker lähettää asiakkaalle korvaavan tuotteen välittömästi. Jos tuotetta ei ole kyseisellä hetkellä varastossa, Muziker tarjoaa asiakkaalle korvaavia tuotteita.
Asiakas hyväksyy sen, että Muziker ei palauta lähetyksen vakuutuspalvelusta maksettua maksua, jos asiakas peruuttaa sopimuksen. Kuljetusvakuutuksen kautta voidaan esittää korvausvaatimuksia vain laskussa lueteltujen tavaroiden ja ostetun kuljetusvakuutuspalvelun yhteydessä. Palvelun soveltamista ei voida vaatia muihin laskuihin tai muihin lähetyksiin eikä takautuvasti. Kuljetusvakuutuksen kautta tehty reklamaatio on osoitettava seuraavaan sähköpostiosoitteeseen: [email protected].
Valitse Lähetysvakuutus-palvelu ostoskorissasi, kun olet tekemässä ostosta.
Lähetysvakuutus aktivoidaan välittömästi maksun jälkeen. Ostoskorisi lopullista hintaa korotetaan automaattisesti lisäpalvelun arvolla.
Jos kyseessä on vakuutuskorvausvaatimus, lähetä vain sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja liitä mukaan lasku ostetusta palvelusta.