cookies
Huomaat, että "evästeemme" ovat herkullisia
Muzikerin verkkosivuston evästeiden tarkoituksena on tehdä vierailustasi sivustollamme miellyttävä kokemus joka kerta. Suostu kaikkien evästeiden käyttöön klikkaamalla "Hyväksyn" -painiketta tai valitse asetuksista vain haluamasi evästeet. Lisätietoja.
Samaa mieltä
Hylkää

Rekisteröidy Muziker Smile -kanta-asiakasohjelmaan ja hyödynnä kaikki saamasi edut. Olkoon ilosi suurempaa jokaisella ostoksella.

Luo Muziker Smile -tili

Sinusta tulee automaattisesti Muziker Smile -kanta-asiakasohjelman jäsen heti, kun luot asiakastilin verkkosivustollemme. Kun olet rekisteröitynyt, lähetämme sinulle sähköpostitse klubikortin, jota ei voi siirtää, ja pääset siitä lähtien nauttimaan eduista, joita vain kanta-asiakkaat voivat saada.

Muziker Smilen -tilin edut

Usein kysytyt kysymykset


Mikä Muziker Smile on ja miten pääsen jäseneksi?
Muziker Smile on kanta-asiakasohjelma, jossa on monenlaisia etuja joita voit käyttää heti rekisteröitymisen jälkeen. Sinun tulee vain luoda asiakastilisi verkkosivuillamme. Kun olet rekisteröitynyt, lähetämme sinulle sähköpostitse klubikortin, jota ei voi siirtää, ja pääset siitä lähtien nauttimaan eduista, joita vain kanta-asiakkaat voivat saada.

Kuinka kerään kanta-asiakaspisteitä ja mikä on 1 pisteen arvo?
Palkitsemme sinut pisteillä, kun ostat meiltä. Jokaisella ostoksella ansaitset ilon lisäksi kanta-asiakaspisteitä, joita voit käyttää seuraavaan ostokseesi. Saat yhden pisteen jokaisesta ostokseesi käyttämästäsi eurosta. Jos ostat muussa valuutassa, muunnamme pisteesi ja pyöristämme ne ylöspäin voimassa olevan valuuttakurssin mukaan.

Mistä löydän kanta-asiakaspisteiden saldon?
Voit tarkistaa nykyisen saldosi milloin tahansa asiakastililläsi olevasta henkilökohtaisesta profiilistasi. Tai voit kysyä näitä tietoja minkä tahansa Muziker-myymälän henkilökunnalta.

Kuinka pitkään kanta-asiakaspisteet ovat voimassa?
Kaikki ansaitut pisteet ovat voimassa enintään 24 kuukautta viimeisestä ostoksestasi. Riippumatta siitä, kuinka kauan sinulla on ollut pisteet ja käytätkö niitä, jokaisen ostoksen jälkeen alkaa uusi 24 kuukauden jakso, jonka aikana pisteesi ovat voimassa. Jos et kuitenkaan kirjaudu sisään verkkosivustollemme etkä tee ostoksia yli 2 vuoteen, menetät kaikki keräämäsi pisteet.

Miten tavaroiden palautus 30 päivän sisällä toimii?
Jokaisella Muziker Smile -kanta-asiakasohjelman jäsenellä on jopa kaksinkertainen palautusaika ilmoittamatta mitään erityistä syytä. Normaali palautusaika on lain mukaan 14 päivää, mutta Muziker Smile -kanta-asiakasohjelman jäsenille palautusaika on jopa 30 päivää. Tämä toimii niin, että palautamme rahat jos palautat tavarat 14 päivän kuluessa, ja jos palautat tavarat 14-30 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta palautamme ostosumman etusetelin muodossa seuraavaa ostostasi varten. Tuotteet, joita ei voida palauttaa luonteensa vuoksi (esim. hygieniasyistä), on määritelty käyttöehdoissamme.

Milloin minulle hyvitetään kanta-asiakaspisteitä ostoksestani?
Ostoksen jälkeen varaamme ensin pisteesi 30 päiväksi, ja hyvitämme ne sitten asiakastilillesi. Jos ostat myös ylimääräisen Laajennettu palautus -palvelun tavaroillesi, pisteesi lisätään vasta, kun tämän ajanjakso on päättynyt. Jos teet ostoksia myymälöissämme, lisäämme pisteet tilillesi välittömästi.

Kuinka voin käyttää kanta-asiakaspisteitä?
Jos sinulla on pisteitä ja olet tekemässä ostoksia, voit määrittää, kuinka suuren osan tilauksesi arvosta haluat maksaa pisteillä. Nämä "muunnetaan" suoraan rahaksi ostoskorissasi ja ostoksesi kokonaissummasta vähennetään tämä summa. Voit myös käyttää pisteitä koko ostoksesi maksamiseen tai säästää ne myöhempää käyttöä varten. Päätös on sinun.

Miksi saan lahjakortin seuraavasta ostoksestani enkä hyvitystä, jos peruutan sopimuksen 30 päivän kuluessa?
Nämä ovat meidän sääntömme. Jos peruutat sopimuksen 14 päivän kuluessa, hyvitämme sinulle palautetun tuotteen. Jos palautat tuotteet 15-30 päivän sisällä, saat lahjakortin, jonka voit käyttää seuraavaan ostoksesi.

Miksi minulle ei ole hyvitetty yhtään kanta-asiakaspistettä ostoksekseni jälkeen?
Emme voi hyvittää sinulle kanta-asiakaspisteitä, jos et ole kirjautuneena sisään tilillesi kun olet tekemässä tilausta. Rekisteröidy ja shoppaile sivustolla vasta kirjautumisen jälkeen. Näin varmistat, että saat kanta-asiakaspisteesi.

Miten laajennettu 3 vuoden takuu toimii?
Tavallisilla asiakkailla on oikeus vain 2 vuoden takuuseen uusille tuotteille, kun taas kanta-asiakasohjelmamme jäsen voi nauttia jopa 3 vuoden takuuajasta. Korjaamme ilmoittamasi vian pidennetyn takuuajan aikana omalla kustannuksellamme, ja jos vikaa ei voida korjata, saat etusetelin tavaroiden jäännösarvosta. Laajennettu takuu ei kata kulutustarvikkeita, helposti pilaantuvia tuotteita eikä käytettyjä tai pakkauksettomia tuotteita. Vain asiakkaalla, joka on lopullinen kuluttaja, on oikeus vaatia laajennettua takuuta. Jokainen korvausvaatimus käsitellään mahdollisimman nopeasti, mutta poikkeustapauksissa se voi kestää yli 30 päivää jos kyseessä on vaikea vianmääritys tai korjaus.